فروش برق خورشیدی به شبکه توزیع و کسب درآمد

سرمایه‌ گذاری در زمینه نیروگاه‌های خورشیدی می‌تواند برای شما سود آورترین سرمایه گذاری باشد.
برنامه‌ریزی، آماده‌سازی و مدیریت اقداماتی که در حوزه نیروگاه خورشیدی انجام می‌دهید، به شما این اجازه را می‌دهند که ثروت خود را در این حوزه افزایش دهید.

با توجه به عقد قرارداد تضمینی خرید برق، به مدت 20 سال و تامین بودجه خرید برق از محل عوارض پرداختی توسط خود مشترکین برق، این نوع سرمایه‌ گذاری جذابیت ویژه‌ایی ایجاد نموده است.

 

هنگامی که نیروگاه را احداث کردید، اداره توزیع قرارداد 20 ساله خرید تضمینی برق با شما میبندد و طی بیست سال برق تولیدی نیروگاه شما را خریداری میکند. تعرفه خرید از قرار هر کیلووات ساعت 1040 تومان است
نیروگاه شما در هر ساعت 5 کیلووات برق تولید میکند و اگر در طول روز حداقل 5.5 ساعت آفتاب داشته باشید ، در طول روز حدود 30 کیلووات ساعت برق تولید کرده است و در ماه مقدار 900 کیلووات ساعت برق تولید می‌کند.
از قبل میدانیم که هر کیلووات ساعت 1040 تومان خریداری میشود ،پس بابت یک ماه مبلغ 930 هزار تومان اداره توزیع به حساب شما واریز میکند .
در نظر داشته باشید که این اطلاعاتی که خدمت شما ارائه کردیم حداقلی‌های هر قسمت بود. به طور مثال مقدار ساعت آفتابی در بعضی شهرها مثل تهران و اهواز بیش از 8 ساعت است

پس در یک جمع بندی میتوانیم بگوییم:
✅ در بدترین حالت ماهیانه 850/000 تومان حقوق ماهیانه خواهید داشت
✅ در حال معمولی ماهیانه 900/000 تومان حقوق دریافت خواهید کرد
✅ و در بهترین حالت ماهیانه 1/000/000 تومان حقوق دریافت خواهید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *